Takie tam sprawy.

Cześć! Mam kilka spraw, które są ważne i chcę je Wam przedstawić. Po pierwsze do końca tego tygodnia będę publikować posty częściej. Po drugie serial będzie kontynuowany dopiero w wakacje. Po trzecie miałam wyjść dzisiaj na sesję, bo pogoda jest ładna, ale jestem chora.
Po czwarte mam konto na SSO! Gram od niedawna. Mój nick to Vera Mistside.
I żeby nie było tak pusto wstawiam zdjęcie.


Pikuś
Jak widać jest już skończony. Jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądał wcześniej:

Klik!


Do następnej notki!

Komentarze

  1. A kto konika malował? :)
    Jak widzę też niedawny post, jak i u mnie. Ciekawy blog. Poobserwuję sobie (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kucyka malowałam sama. Dzięki za komentarz,to naprawdę motywuje do pracy! Twojego bloga czytam od dawna. Masz ciekawy styl pisania.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowe konie CollectA na sklepie ''Monocerus''!

Hej...

Breyer Traditional 1811 - Thunder