Dziki kwiat lotosu odc.2 cz. 1 ,, Znajoma- nieznajoma''



lotos- Od wygnania minęły już cztery lata , a może trzy? Sam już nie wiem.
O! Tam ktoś jest!


Lotos- Kim jesteś?
 Nigeria- Mam na imię Nigeria. A ty to kto?
Lot.-Jestem Lotos. Co tu robisz sama?
Nig.- Jestem sama od urodzenia. A ty?
Lot.- Mnie wygnali ze stada, ale nic nie zrobiłem. Możesz iść ze mną jeśli chcesz.
Nig.- No dobra.


                                                             Chwilę później...




 Maxim- Kim jesteście?

Lot.- Szukamy koni do stada, chcesz dołączyć?

Max.- Pewnie! Znam kogoś kto też może dołączyć. Chodźcie ze mną!

                                                   


                                               CDN!







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowe konie CollectA na sklepie ''Monocerus''!

Hej...

Breyer Traditional 1811 - Thunder