Pamiętacie mnie jeszcze?

    Hejka kochani! Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o mnie i tym blogu? Jeżeli nie to bardzo się cieszę! Ale przechodząc dalej, chciałabym aby ten post był bardziej pogadankowy niż na jakiś konkretny temat. Gdzieś tam pomiędzy wierszami pojawiać się będą zdjęcia moich modeli, koni ze Star Stable, lub żywych kopytnych, żeby nie było tak nudno. Jeszcze zanim zaczniemy zapraszam Was na mój kanał  (Klik!) Zaczynamy!
    Tak więc, postów nie było już trzy miesiące. Po drodze blog skończył trzy lata. Właśnie 28 lipca 2016 roku opublikowałam pierwszy post. Pamiętam jaką radość sprawiało mi pisanie postów, jak cieszyłam się z każdego wyświetlenia. Teraz szczerze mówiąc nie sprawia mi to takiej satysfakcji jak kiedyś. Nie oszukujmy się, bardzo zaniedbałam tego bloga, a biorąc na siebie jeszcze kanał i klub na Star Stable po prostu się przeliczyłam co do moich sił i czasu. Teraz idę do ósmej klasy, więc będzie jeszcze gorzej.
Ale przez cały ten czas mam nadzieję, że uda mi się to wszystko pogodzić i jeszcze jeździć konno ten raz w tygodniu. Skoro już jesteśmy przy tym temacie, to zmieniam stajnię i jestem w trakcie szukania nowej. W mojej stajni zaczęłam zauważać, że nie robię zbyt dużych postępów już od dłuższego czasu. Po uzgodnieniu tego z trenerką i rodzicami stwierdziłam, że czas na zmiany.
Mam nadzieję, że to coś da. W temacie modeli i mojej kolekcji zmieniło się bardzo dużo. Doszło sporo nowych koni, a ja zrobiłam postęp w tackmakingu. Postanowiłam też, że chwilowo skończę z customami z powodu braku miejsca, w którym mogłabym malować. Jest też podejrzenie, że przez werniks malowane modele się kleją i schodzi z nich farba.
       Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tym postem. Trzymajcie się cieplutko!

PS:  Mam na sprzedaż kask HKM w dobrym stanie Klik!

                                                                                                                            Pegazica




Komentarze

  1. Cały czas zaglądałam tu do Ciebie, licząc na to, że wrócisz :) Gronko blogerów o tych cudownyh plasticzkach jest bardzo wąskie, ale przyjemne ;) Życzę wszystkiego dobrego modelowego, i nie tylko z okazji tych trzecich urodzinek bloga, które ma się tylko raz :) Mam nadzieję, że mimo natłoku zadań i innych rzeczy dasz radę wstawić tu coś raz na jakiś czas. Życzę powodzenia z prawdziwymi koniskami, ale także z blogiem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serduszka dziękuję za miłe słowa ❤️

      Usuń
  2. Hej! Jestem na tym blogu pierwszy raz i nie ukrywam, że ciekawi mnie co tutaj będziesz wstawiać, w każdym razie-zostanę i śledzić będę^^
    Wysyłam motywującego kopa i czekam na kolejne wpisy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam tu bo pamietam że i Ty mnie odwiedzasz i na pewno zostanę:)
    Ja również obawiam się trochę szkoły (a bardziej organizacji czasu). Ale ja też mam nadzieje że dam sobie radę. No i życzę powodzenia w nowej stajni:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa ❤️ Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Zaglądam tutaj już od jakiegoś czasu, ale nigdy nie skusiłam się do skomentowania, aż do teraz.. Przede wszystkim gratuluję trzech lat na blogosferze, liczę, że wrócisz do regularnego postowania, bo im nas wiecej, tym lepiej. Z chęcią poznam twój modelowy świat i czekam na następny wpis z niecierpliwością. <3
    Pozdrawiam, BlueMerlle

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowe konie CollectA na sklepie ''Monocerus''!

Hej...

Breyer Traditional 1811 - Thunder