To jednak koniec...

Hejka kochani! Padła decyzja o zamknięciu mojego bloga. Dzięki temu mogę w stu procentach skupić się na rozwoju kanału i instagrama. Nie jestem pewna czy kiedyś powrócę na bloga, bo nie jest to już dla mnie to samo co kiedyś. Jest mi przykro żegnać się z nim, ale postanowiłam nie usuwać go. Zostanie jako swojego rodzaju pamiątka, a  kto wie, może kiedyś uda mi się na niego wrócić. Wszystkie obiecane sesje czy porównania będą teraz pojawiały się na instagramie. 


Instagram
@pegazica_official
@pegazica_art
Yt
Pegazica

Prawdopodobnie piszę to już ostatni raz, 
Buziaki i papatki źrebaki 😘

Komentarze

  1. Aż mi się smutno zrobiło :( Ale rozwijaj się, a ja nadal będę śledzić Cię na instagramie.
    Pozdrawiam!

    PS Liczę, że jednak kiedyś do nas wrócisz. Ja nadal czekałam na tą sesję Thundera 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że kiedyś wrócisz :). A na razie życzę Ci, abyś dalej się rozwijała, nawet nie tutaj, ale gdziekolwiek, gdzie Ci będzie najwygodniej :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowe konie CollectA na sklepie ''Monocerus''!

Hej...

Breyer Traditional 1811 - Thunder