,,DZIKI KWIAT LOTOSU,, (odc.1.Przeznaczenie cz.2.)

Tymczasem na skale przywódcy:

Mały Likier: Przywódco!
 Przywódca: Tak ,maluchy?
m. Chock.: Lotos zniszczył granicę!
przyw: Pokażcie mi to. Jeżeli to Lotos zostanie surowo ukarany!
m. Lik.: Proszę za mną.
przyw: To prawda,zniszczone. Macie jakieś dowody, że to zrobił Lotos?
m.Lik: Tak, przy ogrodzeniu było trochę jego włosów.
przyw: Lotos będzie musiał naprawić to co zrobił
m.Lik., m.Chock.: Dobrze, do widzenia!
m. Lot.:Co! To nie ja!
przyw: Lotosie!
m.Lot.:Tak?
przyw: Czy to ty zniszczyłeś ogrodzenie?
m.Lot.;NIE! To nie ja!
przyw :Kara jest wysoka za kłamstwa w tak ważnej dla stada sprawie, wiesz o tym.
m.Lot.:Tak, ale to naprawdę nie ja! Myślę, że to Likier i Chockolate,
przyw: Dość tego! Zostajesz wyrzucony!

m. Lot. Co!  To nie ja!

przyw: I więcej tu nie wracaj!

KONIEC ODC. 1.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowe konie CollectA na sklepie ''Monocerus''!

Hej...

Breyer Traditional 1811 - Thunder