,,DZIKI KWIAT LOTOSU,, (odc.1.Przeznaczenie cz.1.)

LOTOS- Cześć! Chciałbym opowiedzieć Wam o moim życiu i przygodach od dzieciństwa. A, zapomniałem się przedstawić. Mam na imię Lotos. Gdy byłem mały miałem najlepszego przyjaciela-Likiera. Był najlepszy na świecie! Pomagał mi w wielu rzeczach. Ale pewnego dnia odwrócił się ode mnie.
MAŁY LOTOS- Cześć Likier!
M.LIKIER- Cześć!
M.LOT.- Zrobimy coś razem?
M.LIK.- Najpierw muszę ci coś powiedzieć.
M.LOT.-Co takiego?
M.LIK.-Nie chcę się już z tobą przyjaźnić.
M.LOT.- Co! Myślałem że będziemy przyjaciółmi do końca życia!
LOTOS-Zostawił mnie dlatego, że miał nowego przyjaciela, który wydawał mu się lepszy...
MAŁY CHOCKOLATE- Likier! Chodź po robić trochę kawałów innym koniom!
M.LIK.- Dobra! Już idę! Cześć Lotos!
LOTOS- Byłem mały i nie wiedziałem tego, że Chockolate chciał, aby mnie i Likiera wyrzucili ze stada, a on byłby przywódcą tego!

M.LOT.-Co oni robią! Rozwalają granicę! Idą do przywódcy! Pewnie chcą zrzucić na kogoś winę!

C.D.N.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowe konie CollectA na sklepie ''Monocerus''!

Hej...

Breyer Traditional 1811 - Thunder