Hej...

 Heja! Pamiętacie mnie jeszcze? Wypadałoby się odezwać po prawie roku ciszy co nie? No więc jestem. Mam Wam do przekazania krótkie info. Otworzyłam stronę kanału! Pracowałam nad nią bardzo długo i cieszę się, że w końcu mogę Wam ją pokazać. Na bloga - jak już mówiłam- nie wrócę, ale za to mam więcej socjali, na których jestem aktywna. Jako pierwszy oczywiście You Tube - Pegazica_Official. Resztę podlinkuję Wam poniżej (łohohoho ale oficjalnie XDD) Zapraszam na kanał i całą resztę! Pamiętajcie żeby zawsze czytać opis do końca. Opłaca się XP 

Instagram: @pegazica_official

@pegazica_art


Konta tylko o moich idolach (Michelle Creber, Roomie Official, Black Gryph0n)

@roomie_forever_fan_poland

@mich_and_gabe_fan_poland


Tik Tok: @pegazica_official Twitter: @fan_roomie Reddit: u/Pegazica Stronka: https://pegazica.pl/


Trzymajcie się i po raz ostatni tutaj...

Bayo!


~ Wera

Komentarze

  1. Hej! Mi cały czas zdarza się tutaj zaglądać :) Śledzę Cię póki co na portalach, które mam, a na nową stronkę za chwilę wpadnę!
    Pozdrawiam ciepło ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowe konie CollectA na sklepie ''Monocerus''!

Breyer Traditional 1811 - Thunder