Powrót...chyba...

Hej. Nie spodziewaliście się tu mnie tak szybko co nie? Mam dla was kolejny post pogadankowy. Zacznijmy od tego, że jak każda szkoła w Polsce, moja jest też zamknięta. Nie mam co prawda lekcji przez internet jak niektórzy, ale to nie oznacza braku pracy. Wręcz przeciwnie, jest jej jeszcze więcej. Nauczyciele wysyłają mi prace domowe na e-dzienniku, a poza tym mam ogrom nauki do egzaminów ósmoklasisty. Jak każdy boję się tego co będzie w związku z koronawirusem, ale raczej nie jestem z tych panikujących. Na szczęście narazie radzę sobie z tym wszystkim, ale co najważniejsze przez ten wolny czas mam możliwość przysiąść trochę do modeli! Ruszyłam z customami, jak osoby śledzące mnie na instagramie zdążyły pewnie zauważyć. Mam też więcej czasu na przemyślenie sobie pewnych spraw i odpoczynek Oczywiście netflix, kakao, kocyk i lecimy z tym koksem! Możecie spodziewać się niedługo posta z customami i nareszcie (proszę o werble...) OPISU THUNDERA! Yey!
So stay tuned and ¡Buenas noches!
Buziaczki! Papa 😘🐎

Komentarze

  1. Ja także tonę pod nawałem prac domowych na e-dzienniku 😢 Jak tylko uda mi się zdobyć materiały to ruszę z akcesoriami dla Trada. Czekam na opisy z niecierpliwością!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam się cieszę mimo e-lekcji, bo mam w końcu czas na modele! Normalnie niestety nie mam czasu na nic. Rozumiem, że koronaferie to nie zabawa i sprawajest poważna, ale liczę na to, że jako Polacy jakoś sobie poradzimy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowe konie CollectA na sklepie ''Monocerus''!

Hej...

Breyer Traditional 1811 - Thunder