Schleich 2020

¡Hola! Dziś mam dla was nowości schleich 2020. Zdjęcia są z instagrama, który jest na nich napisany. Zaczynamy!

Koń trakeński wałach (?) 
 Całkiem przyzwoity pan! Jeżeli na żywo też będzie spoko to trafi do nas na 100%
Klacz (?) szwarcwalska
Naprawdę porządny konik. Może do nas trafi

Klacz saddlebread (?) 
 No i mamy też pokrakę! Moim zdaniem jest naprawdę słaba. Jeżeli na żywo będzie tak samo to nie kupię jej 😐
Źrebie szwarcwalskie
Raczej nie zbieram źrebaków, ale może na tego się skuszę 😉


Ogier (?) szwarcwalski
Naprawdę mi się podoba! Trafi do nas na 100%

Ogier achał-tekiński
Nie wiem co oni zamierzali tu zrobić, ale ten koń jest poprostu brzydki 😉
Klacz fryzyjska
Ta klaczka jest poprostu świetna! Napewno ją kupię.



Klacz knabstrupper
Nie podoba mi się. Raczej do nas nie trafi. 

Dalej są konie, których rasy nie znam
??? 
Jest nawet przyzwoity, tylko ten ogon jakiś dziwny. Nie wykluczam go, ale jak narazie raczej go nie kupię.
???
Tutaj jest dokładnie taki sam przypadek jak wyżej. Nie mówię nie, ale mało to możliwe, że kupię tego konia.

Zestawy (nie znalazłam nazw) 

Nie zbieram zestawów, ale na konie z nich napewno zapoluję 😉


To już wszystko co mam dla was. 
¡Buenas noches! 
albo ¡Buenos dias! zależy kiedy to czytacie xD

Komentarze

  1. Wałach jest cudowny i na pewno go kupię, ale będw kombinować coś z lewą tylną nogą. Szwardzwaldy mi się nie podobają, może tylko źrebak :) Achał-tekiny są straszne. Klacz fryzyjska, jak i klacz saddlebred (chyba takiej rasy jest ta pani z białym ciałem, czarną grzywą i czarno-żółtym ogonem, naprawdę nie wiem co to za maść) są przepiękne i wprost muszę je mieć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę kupować wałaszka ale raczej na gruntowną przeróbkę. Ewentualnie kupię dwa i jeden zostanie jako model OF 😉

      Usuń
  2. Traken mi się podoba i ta siwka w warkoczach (jest już oficjalne info, że jest rasy arabskiej), nie ukrywam, że wygląda ona fantazyjnie, ale ma w sobie to coś. Reszta mnie nie zachwyca, ale zobaczymy co będzie na żywo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowe konie CollectA na sklepie ''Monocerus''!

Hej...

Breyer Traditional 1811 - Thunder